Tonight we're all kings and queens

2011-08-20 @ 00:09:03
Denna kväll har spenderats hemma hos min kära vän Lina tillsammans med ett gäng härliga tjejer. Vi hade kräftskiva (vissa grillade dock) och den fantastiska värdinnan bjöd på diverse olika goda tillbehör och en underbar efterrätt. Jag säger som Johanna - "hade jag bott hos Lina hade jag varit jättetjock". Otroligt mysig kväll i alla fall! Synd bara att det som bör vara fina sensommarkvällar numer liknar ruggig höst... trist tycker jag! Hösten kan väl åtminstone vänta tills vi gått in i september?! Men men, jag kan väl inte alltid få som jag vill antar jag...

Hur som helst. Tack allihop för ikväll och ett särskilt tack till Lina som ordnade allt så bra! ♥










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback