Oh happy day

2011-08-18 @ 02:14:45

Idag gjorde jag som sagt halkbanan, vilket gick bra. Det var kul och lärorikt och så vidare! När det var färdigt hade jag en körlektion men hann också däremellan med att språka om livet över en fika med Inger (mammas kompis, eller min extramamma, beror på hur man ser det). Sedan ikväll har jag myst och kollat på film med Johanna, och eftersom vår vän Julia tog körkort idag (grattis igen!) hämtade hon upp oss för ett provåk. Vi tog en sväng till Bollnäs på Max med Mattias och Rasmus och hade det trevligt. Mitt upp i allt insåg vi att klockan var över tolv, vilket innebär att det är den 18 augusti, vilket innebär att jag FYLLER ÅR!!! 18 jävla år!! Heeelt gaaaalet!

Det är alltså många faktorer som spelar in när jag säger att jag är fett glad just nu. Kanske lika glad som på bilden nedanför från en kväll i Italien. Då var jag också glad, visst syns det? :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback