Starstrucked

2011-08-16 @ 01:18:20

Stormässan i Alfta ägde rum i lördags och var, för ovanlighetens skull, riktigt rolig! Jag, Wilma och Lina började kvällen med middag på Atlantic innan vi tog bussen vidare mot vår grannby. Där förfestade vi hemma hos Bea till en början med trevligt folk innan vi gick till Forsparken framåt elva. När vi kom in där märkte vi (till min och Wilmas stora förtjusning) att Nordman spelade som hemlig gäst. Vi skyndade oss då ända längst fram vid scenen och hann åtminstone sjunga med i de sista låtarna. Därefter ville jag prompt ha en bild med honom, och för att göra en lång historia kort fick jag honom att stiga ur sin bil och för tredje gången ta en bild med mig. Ni förstår att Nordman var min stora idol när jag var liten, så det här är stort för mig!! :D


















Lycklig tjej!!!


Kommentarer
Postat av: Wilma

Och vem var det som slet upp bildörren till nordmans bil? vavavavavava? :D:D:D

2011-08-16 @ 14:16:48
URL: http://Wilmaeliasson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback