Where I belong

2011-08-12 @ 13:59:50

Jag tillbringar de flesta dagar i stugan nu för tiden. I mitt paradis, där jag trivs som allra bäst. Igårkväll åkte jag dock hem för att sova hemma en natt. Tog mig en kvällspromenad och satt sedan framför datorn resten av kvällen och pluggade körkort. Imorse vaknade jag och tog med mig hundarna på en långpromenad innan frukost. Sedan dess har jag också hunnit duschat och packat för nu ska vi åka till stugan igen. Ikväll vankas det nämligen kräftskiva där uppe! :D

Dagens frukost; fil med krossade linfrön och mammas hallonsylt, samt en lingongrova med gravad lax och avokado på. Gött skit!



Kommentarer
Postat av: Soffet

Ja Petra! Kom och mys med mig och mina missar :D

2011-08-12 @ 15:30:44
Postat av: Anonym

vart har du köpt din iphone 4 ifrån? :) jättehärlig blogg!

2011-08-14 @ 12:09:47
Postat av: Petra

SV ANONYM: Tack ska du ha! Min iPhone 4 köte jag på halebops hemsida :)

2011-08-15 @ 15:07:53
URL: http://phellsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback