The Vampire Diaries

2011-08-29 @ 15:42:44


Jag har börjat kolla på The Vampire Diaries, och nu är jag fast!!! Det är ju så himla bra!! Bara under den här helgen har jag hunnit sett halva första säsongen... jag kan helt enkelt inte slita mig! Det slutar alltid så spännande så efter varje avsnitt tänker jag "bara ett till". Helt klart en serie som faller mig i smaken, så jag rekommenderar den verkligen! :)

Nu tänkte jag dra igång ett avsnitt (den här gången menar jag det - bara ett!) innan jag sedan ska svänga ihop något att äta (funderar på fisk och broccolimos) för att sedan framåt sextiden dra mig iväg till gymmet. Jag och Lina har äntligen dragit tummen ur röven och ska komma igång med träningen igen. Spinning, push och core står på schemat! Åh, vad skönt det ska bli!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback