My birthday

2011-08-18 @ 23:36:03
Jag har haft en bra födelsedag! Släkten kom som sagt hit ikväll för att fira mig, vi fikade och jag fick fina presenter. Det är inte dumt att fylla år måste jag säga! Nu mår jag dock illa av allt fika jag stoppat i mig... hualigen. Det kanske är tur ändå att man bara fyller år en gång om året... ;)

Nu ska jag se till att hoppa i säng för imorgon måste jag kliva upp relativt tidigt för att åka till Bollnäs och ha körlektion. Ligger fortfarande efter med sömnen sedan igår då jag i stort sett dygnade (klev upp fem på onsdagmorgon och somnade runt tre inatt) så jag känner mig väldigt trött nu faktiskt. Och med det sagt säger jag nu godnatt! Vi hörs imorgon :)


Den fina tårtan som nu är uppäten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback