Like a princess

2011-08-18 @ 16:21:14


När jag vaknade imorse och så småningom gick ut i köket för att göra min frukostgröt möttes jag av det här på köksbordet (min mamma är väl för söt... världens bästa!) och blev genast påmind om att jag faktiskt fyller 18 år idag. Myndig liksom. Vuxen och allt vad det innebär. Det är lite svårt att ta in... men känns så jääävla skönt!! Som jag har väntat på detta!

Eftersom det är min födelsedag fick jag önska middag idag, och då önskade jag mig laxplanka. Med hemmagjord potatismos, sparris, räkor och hollandaisesås. Precis osm jag vill ha den! Snart är den färdig ropade mamma precis så jag ska väl börja avrunda här då. Ikväll kommer släkten hit för att fira mig, då blir det massvis med fika och tårta. Åh, vad jag tycker om att fylla år :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback