Gofika

2011-08-16 @ 22:35:54

Herrejösses, vad jag har stått i idag! Jag har bakat ända från klockan klockan ett till typ nu. Fattar ni hur länge det är?! Nio fucking timmar. Helt sjukt ju! Grejen är att jag fyller år på torsdag och då kommer min alltid lika fikasugna släkt hit och förväntar sig mycket fika. Därför har jag bakat morotskaka, chokladtoscakaka, banana chocolate chip muffins, och så 100 kanelbullar på det. Mamma hjälpte mig dock med bullarna, för vid det laget hade jag lessnat litegrann på att baka faktiskt... men nu så är det gjort! Bra jobbat Petra!!

Nu ska jag fortsätta vara duktig ett tag och plugga lite körkortsfaser. Sedan måste jag försöka lägga mig skapligt tidigt ikväll för imorgon måste jag kliva upp klockan fem(!) på morgonen för att åka och göra halkbanan... hualigen. Omänskligt tidigt! Men men, what to do?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback