Every year it's the same story

2011-08-30 @ 21:39:40

Idag slutade jag runt ett och då var jag tvungen att skynda mig ut då mamma stod och väntade på mig. Vi hade nämligen bråttom iväg till Bollnäs där en körlektion väntade mig. Döhungrig var jag också då skollunchen var äcklig, men som tur var hann jag slänga i mig en sallad i bilen på vägen dit. Körlektionen gick hur som helst bra! Något mindre bra är jag börjar bli förkyld... :( det är samma visa varje år, så fort jag börjar i skolan åker jag på det där hemska viruset! Hualigen. Ikväll har jag dock legat nerbäddad, kollat på The Vampire Diaries och druckit litervis med te. Det borde väl ändå göra susen, eller vad tror ni?! Äsch, nu bäddar jag ner mig igen...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback