Må-bra-dag

2011-04-05 @ 23:08:07
Det har varit en skön och avslappnande dag som började med en timmes morgonpromenad innan jag sedan åt frukost och drog mig mot skolan vid tolvtiden. Där väntade endast två lektioner innan jag sedan slutade vid fyra. Resten av dagen och kvällen har jag bara tagit det lugnt, bland annat badat badkar har jag gjort! Jag slängde i en inpackning i håret, kladdade på en ansiktsmask, tände lite ljus, drog på Spotify och kröp ner i det varma vattnet där jag låg en bra stund och bara njöt. Vardagslyx på hög nivå! :)

Imorgon är jag ledig så jag hade tänkt att krypa ner i sängen nu och kolla på någon film innan jag ska sova. Funderar på The Tourist... är det någon som har sett den? I så fall, är den bra? Jag har nog lite för höga förväntningar på den känns det som, men jag får ge den en ärlig chans åtminstone! Johnny Depp är ju jäkligt skön att vila ögonen på, om inte annat... ;)

Kommentarer
Postat av: Wilma

2011-04-06 @ 12:56:02
URL: http://wiue.blogg.se/
Postat av: Wilma

Meeeen det löser vi såklart Petra ;D

2011-04-06 @ 12:56:26
URL: http://wiue.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback