It's friday, I'm in love

2011-04-29 @ 22:55:28

Idag har jag befunnit mig i Bollnäs med mamsen i stort sett hela dagen. Vi åkte dit vid två och kom hem strax före nio... vi hann med andra ord med många affärer varav jag från Lindex fick jag med mig två fina plagg hem som jag bara inte kunde låta bli och från Åhlens två somriga läppstift. Vi avslutade sedan dagen med att gå och äta på Roma vilket var jättemysigt och sjukt gott! Bra fredag! :)

 
Bilderna ger inte riktigt kläderna rättvisa för ljuset blev så konstigt... shortsdressen är till exempel inte grå. Men så kan det gå när inte haspen är på!


Kommentarer
Postat av: Elin

Men Petra! jag fingrade på båda de där plaggen när jag var på Lindex idag :D kul

2011-04-30 @ 11:34:09
URL: http://fixaenmuffins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback