I'm just gonna take a minute and let it breeze

2011-04-26 @ 15:33:25

Sommarvärmen som bestämde sig för att komma redan i april gör mig så förvirrad... helt plötsligt känns det som att det är juli månad och sommarlov, fast det egentligen bara är påsklov?! Det är ju faktiskt hela sex veckor kvar i skolan till sommarlovet. Hur går det här ihop egentligen???
   Inte bara vädret utan även den mysiga kvällen igår gav mig försmak på sommaren. Vi var ett gäng på cirka tio pers som först träffades på Pelles och åt glass för att sedan dra oss till Öjeparken där vi spelade kubb och satt på scenen och mös med filtar. Att under hela kvällen också kunna gå barbent i jeansshorts utan att frysa ihjäl känns helt ofattbart. Som jag har längtat efter det här!










Bilderna har min vän Britta tagit, fiiina va?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback