Breakfast in my heart

2011-04-18 @ 23:18:38
Innan det är dags för mig att knoppa slänger jag in en bild såhär på kvällskvisten på en frukost jag åt häromdagen och som jag dessutom planerar att kopiera rakt av imorgonbitti (längtar redan!).
   Om ni inte ser det själva så är det knäckebröd med kokt ägg och kaviar på den ena biten och keso, kallrökt lax och avokado på den andra samt en smoothie, en kopp blåbärste och ett glas vatten till. Det var helt sanslöst gott kan jag tala om!! Laxmackan i all ära, men jag börjar sakta men säkert inse att inget klår en hederlig äggmacka...


Kommentarer
Postat av: Anna

Det såg LÄNGT ifrån illa ut !

2011-04-21 @ 17:51:21
URL: http://annaahellgren.blogg.se/
Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

mm ser jättemums ut!



önskar dig en glad långfredag !

//anna

nystartad webshop

egendesignade linnen tshirts tygpåsar posters.

www.avanna.se

2011-04-22 @ 10:44:38
URL: http://pyttis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback