Time will tell

2011-04-20 @ 19:11:16
Idag har det hänt mycket! Fast egentligen inte när jag tänker efter... men det känns verkligen som det. Började dagen med en morgonpromenad och sedan gick jag i skolan mellan tio och halv två. Därefter tog jag tummen ur röven och gick på hälsocentralen för att kolla upp min hals som har gjort ont och varit svullen i snart två veckor, men inget visade på proven så det vettefan vad det kan vara.. kanske bara en förkylning som fortfarande inte brytit ut riktigt, jag vet inte. Bara tiden kan utvisa det antar jag!

På eftermiddagen åkte vi och övningskörde och gjorde lite ärenden i samma veva. Vi var bland annat och storhandlade på ICA inför påsken och kom därifrån med typ åtta kassar... puh.. det var svettigt kan jag tala om! Men nu har vi verkligen laddat upp både kyl, frys och skafferi för en hääärlig påskhelg :D

Nu ska jag dra mig ut och springa en vända i kvällssolen hade jag tänkt. Sedan resten av kvällen blir det plugg inför sista provet innan lovet som infinner sig imorgon samt tv-tittande i form av Grey's Anatomy och Off The Map. Ha en bra kväll allihopa! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback