Time flies when you're having fun

2011-04-03 @ 21:37:18
Helgen har gått ruskigt snabbt, men ni vet vad man säger; tiden går snabbt när man har roligt! De här tre dagarna i Sandviken har varit underbara. Vi har inte gjort något särskilt utan bara umgåtts och haft det mysigt! Igår var vi dock i Valbo, men jag köpte ingenting (de trodde jag hade feber... hur ska det tolkas liksom!?) utan agerade smakråd åt mamma istället. Sedan idag tog vi en promenad till Högbo där vi gick runt sjön och spelade bingo, för att sedan gå därifrån hem igen. Sammanlagt blev det en promenad på över en mil så det var riktigt skönt (förutom regnet som gjorde oss dyblöta..)!

Vi kom hem runt femtiden och resten av kvällen har spenderats inlindad i en filt i soffan framför teven med nybakta scones och te. Jag känner mig frusen och har ont i halsen... så jag ska nog bara ta en dusch innan jag kryper ner och kurerar mig för att slippa bli sjuk.. Sov gott allihopa! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback