See you in a while

2011-04-01 @ 17:45:09
Jag skulle aldrig ha skrivit att vädergudarna skulle samarbeta med mig och inte ge oss någon mer snö, för då blev de väl provocerade istället och lät det snöa idag... Allt är mitt fel, så förlåt allihopa! Men det smälter ju i alla fall bort lika fort... :)

Efter skolan idag var jag och simmade två kilometer och sedan jag kom hem därifrån har jag bara hunnit äta och packa. Alldeles strax åker vi nämligen till Sandviken där vi ska spendera hela helgen för att fira Emma som fyllde nio år tidigare i veckan. Det ska bli såå mysigt!! Jag ser verkligen fram emot en lugn, mysig och trevlig helg tillsammans med mina bästa ♥

Vi hörs på söndag när jag har kommit hem igen. Tills dess vill jag bara önska er alla en trevlig helg! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback