Inside and outside

2011-04-12 @ 23:05:42

Topp - Weekday, byxor - H&M


Skinnjacka - Cubus, sjal - H&M, boots - Din sko

Idag bjuder jag på två "idag-har-jag-på-mig-bilder" (hatar ordet outfit...) för en gångs skull, den ena inomhus och den andra utomhus, skulle vi kunna säga. Jag tror ni hajar utan någon vidare förklaring ;)

Denna tisdag började med en morgonpromenad innan det var dags för lektioner mellan 12.15 och 16.00. Efter det kom jag hem och åt innan vi stack iväg till familjen Rodriguez i vårt förra hus på Blyssvägen, för där vankades det 3-års kalas för Leo. Det var mycket trevligt och varje gång jag är där blir jag påmind om hur glad jag är att just de bor där nu, och skriver ny historia i huset som trots allt alltid kommer att kännas som mitt hem. Det kunde inte ha blivit bättre på något annat sätt!

Med det sagt rundar jag av det här inlägget och gör mig redo för att krypa ner och få min livsviktiga skönhetssömn. Imorgon är ju en ny dag med nya möjligheter! Godnatt med er allihopa :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback