GLAD PÅSK

2011-04-21 @ 22:46:00


Bilden föreställer mig och min vän Britta som för x antal år sedan gick och tiggde godis utklädda till påskkärringar. Det var samma visa varje år, varje skärtorsdag.. och godis, det fick vi gott om. Idag skippade vi dock utklädnaderna och dörrknackningen men stämningen och likaså godiset, det finns fortfarande där. Inför denna påsk känner jag mig verkligen uppspelt då båda mina syskon med familjer kommer hit över helgen så att vi kan umgås alla tillsammans och frossa i allt som har med mat och götta att göra! Jag känner på mig att det här kommer att bli den bästa påsken på länge! :)

Med det sagt vill jag samtidigt passa på att önska er en riktigt glad påsk! Och hörrni förresten... NU HAR JAG PÅSKLOV!!! Ååååh vad gaalet skönt!

Kommentarer
Postat av: Bittis

Åh vilken förtjusande bild! Helt fantastiskt.. Jag vill faktiskt klä ut mig i år igen!

2011-04-22 @ 01:33:08
Postat av: sarase

sötnosar =)



Ja visst e det svårt att matcha.. men det blir nog bra.. bara man inte visar hela härligheten under haha. =)

2011-04-22 @ 14:05:30
URL: http://sarase.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback