Dop och övningskörning

2011-04-10 @ 20:15:03

Vilken härlig söndag jag har haft! Jag vaknade vid elva och efter jag hade fått i mig frukost begav vi oss ut på en långpromenad tillsammans med grannen och alla våra hundar, vilket var mycket trevligt. Sedan efter att vi hade kommit in var det bara att duscha och göra sig i ordning för klockan fyra var det dags för dop! Mitt kusinbarn Oliwer döptes och efteråt blev det smörgåstårta och fika med hela tjocka släkten.
   När vi åkte därifrån passade jag på att övningsköra. Jag tränade på att starta i backe, backa runt hörn och parkera. Vissa moment gick ju bra, vissa lite mindre bra. Men det är väl så antar jag. Det är bara att träna, träna och träna! Tur att jag har ända till augusti på mig... :)

Nu ska jag byta till myskläder, tvätta bort sminket och ta en tallrik fil med flingor. Hinkvis med te också, mot min onda hals... sedan tror jag tammetusan att jag ska lägga mig och kolla på en film. Fast först måste jag träna på mitt tal tills nationella provet imorgon!! Hualigen..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback