Bästa medicinen

2011-04-09 @ 16:03:53
Jag börjar nog bli sjuk, tråkigt nog... kände mig hängig igår, så när jag kom hem tog jag alvedon och sov i några timmar och på kvällen la jag mig redan vid tio i hopp om att vakna upp piggare idag. Det gjorde jag också visserligen men jag har halsont och är lite hostig så det var nog en förkylning som skulle bryta ut. Jag tänker dock förebygga den från att bryta ut riktigt med glass som jag köpte på promenaden tidigare... och så blir det soffläge resten av kvällen. Det borde väl ändå göra susen?! :)




Kommentarer
Postat av: M

Var glassen god? (:

Sv: Tack så jättemycket! Kul att du gillar den.

2011-04-14 @ 20:00:17
URL: http://carbsruinedmylife.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback