A new day has begun

2011-04-15 @ 10:15:54
Kickstartade denna dag med en morgonpromenad på cirka en timme tillsammans med Emelie. När jag sedan kommit tillbaka och åt min gröt fick jag reda på att första lektionen var inställd idag så jag börjar inte fören elva... skönt men lite segt också eftersom jag inte kunde gå och lägga mig igen. Jag har i alla fall suttit och läst ljusnan i lugn och ro och kollat runt lite på datorn. Nu tänker jag dock vara duktig och dammsuga huset så att mamma slipper, då blir hon nog glaaad!

Efter skolan idag ska jag simma med Julia, sedan ikväll kommer Johanna hit och myser med mig och sover även kvar här. Vi ska bland annat göra sushi och det ska bli SÅ gott. Jag längtar redan... ;)

Vi hörs mer ikväll! Ha en bra dag! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback