Sick and tired of being sick and tired

2010-09-05 @ 00:10:25
Vaknade upp idag och kände mig inte ett dugg bättre men jag är så trött på att bara ligga inne i soffan så jag trotsade det och tog mig ut och klippte gräsmattan, samtidigt som mamma rensade ogräs och Thomas följde efter mig med en dockvagn och låtsades att han klippte gräset han med. Blev dock dubbelt så hostig av att vara ute så sen blev det soffläge igen... Ikväll kom iallafall Johanna hit för att vara med mig, vi kollade först på Upp med Thomas och sen när han hade somnat så kollade vi på någon film som gick på tv, minns inte vad den hette men bra är den iallafall! Nu har hon åkt hem och jag ska gå och klunka i mig lite c-vitamin brus och ta en shot hostmedicin innan jag ska sova. Godnatt kompisar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback