Botten upp

2010-09-12 @ 20:03:53
Hade en trevlig kväll igår hemma hos Lisen med några tjejer! Blev dock lite för mycket av det goda så idag har jag verkligen mått som jag har förtjänat... Så kan det gå när inte haspen är på. På eftermiddagen idag åkte vi till vårat förra hus på Blyssvägen och hälsade på för de har fått en liten bebis. Satt och pratade och fick gott fika, mys. När vi kom hem tog vi hundarna och gick en långpromenad. Nu förflyttar jag mig till soffan och kollar på Ensam mamma söker och sen söndagsfilmen Eastern Promises. Ha det gött!


















Kommentarer
Postat av: REB ♥

skulle du kunna gå in på min blogg & bli medlem på GratisBio länken jag la ut är du underbart gullig .

om inte ? besök iaf min blogg och släng en kommentar :D ha en bra dag puss !

2010-09-13 @ 16:27:24
URL: http://rebeckalinneabbexollila.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback