Three birthdays in a row

2010-09-29 @ 00:13:52
Sen uppdatering idag, men tänkte kasta in ett inlägg alldeles innan jag hoppar i säng då iallafall! Har varit en helt vanlig dag i skolan, slutade fyra och gick då hem och pluggade i några timmar tills vi drog till min faster Märta på kalas där hela tjocka släkten blev bjuden på både smörgåstårta och fika. Gött som satan! Älskar smörgåstårta. Kom hem typ halv elva och då skyndade jag mig in i duschen och sen kollade jag och mamma på inspelningen av kvällens Idol. Nu sitter jag här bara och försöker få håret att torka, men det tar ju fucking evigheter så nu skiter jag i det här och går och lägger mig. Imorgon är en ny dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback