Plugg, plugg och återigen plugg

2010-09-23 @ 21:55:20
Kickstartade den här dagen med en långpromenad med hundarna innan frukost, så sen hade jag massa energi (kunde man ju intala sig åtminstone..) till att plugga HELA dagen. Så det är alltså vad jag har sysslat med på min lediga dag, kuuult. Men jag har också hunnit fått i mig lite mat, gått ut med hundarna en sväng till och bakat Emils favoritkakor tills han fyller år på söndag, sen kom mamma hem lagom tills det var dags att kika på Idol! Nu sitter jag här och ska fortsätta plugga lite till, men sen ska jag nog ta en dusch och lägga mig och kika på en film. Hoppas det är bra med er :)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Inge bra alls, jag är sjuk :(



Snälla skulle du kunna göra mig en tjänst?

Gå in på den här sidan:

http://nightlife.se/content/12391

och rösta på mig (Sandra Orrebro)

som Umeås bästa blogg ^^,

2010-09-24 @ 12:31:27
URL: http://sandraorrebro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback