Pain in the ass

2010-09-27 @ 22:41:12


Detta visade termometern imorse när jag traskade iväg till skolan, och det var riktigt kyligt kan jag lova! Brrr... Första gången som det är minusgrader sedan förra vintern, och det kan väl inte betyda något annat än att det är ännu en vinter på ingång? Hur som helst, har haft en bra dag förutom att jag har haft ont i halsen hela dagen och att måndagarna är ett riktigt pain in the ass; värsta skoldagen på hela veckan! Men annars har den varit mysig, jag och Sofie tog bussen till Bollnäs efter skolan och gick runt på stan och mös. Nu ska jag kolla på resultatet från kvällens Idol, sen måste jag hoppa i säng och plugga på kristendomen som vi har prov på imorgon och som jag inte ens har tittat på ännu.. Håll tummarna för mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback