Ett stycke förkyld barnvakt

2010-09-01 @ 20:59:49
Blev hemma från skolan idag och blir förmodligen det imorgon med, mår som en jävla kratta! Jag kan inte ens minnas sist jag var såhär förkyld! Hua... Har haft feber hela dagen och ständig hosta, snuva, huvudvärk och öronvärk. Fy, vad jobbigt det är! Jaja, hur som helst. Vid lunch idag kom Christian och Suzanne hit och lämnade Thomas, vi ska ha honom hos oss tills på söndag för de håller på att flytta till Sundsvall och då underlättar det om Thomas inte är med. Så just nu har vi kalsongkrig i soffan och kollar på filmen Upp. Så fort han har somnat ska jag ta en shot dunder hostmedicin, en alvedon för typ sjuttioelfte gången idag och lägga mig i sängen och kolla på en film. Hoppas allt är bra med er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback