Det är tuffa tider

2010-09-30 @ 17:30:06

Jag citerar Per Gessle och säger att det är tuffa tider just nu. Minst sagt!! Det är massvis att göra som rör skolan och till råga på allt så hade vi orientering idag och jag, Amanda och Johanna tog oss lite vatten över huvudet när vi bestämde oss för att ta VG-banan... Vi lämnade skolan med ett rätt positivt humör och kom tillbaka 2½ timme senare med liiite mindre positivitet. Men trots att vi gick fel och inte fattade kartan och var SÅ nära på att ge upp emellanåt så tog vi alla kontroller, och det är ju huvudsaken!

Nu har jag precis kommit ur duschen och är verkligen helt slut, både i huvud och kropp, men det är bara att bita i det sura äpplet och sätta igång att plugga... Tur iallafall att jag får äta laxplanka när mamma kommer hem ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback