Varje cell i min kropp saknar dig

2010-10-14 @ 22:55:10

Ett stort grattis på din stora dag, min älskade pappa! Tänk att du idag, den 14 oktober, skulle ha fyllt hela 60 år! Jag önskar så av hela mitt hjärta att du fortfarande fanns med oss så att vi kunde fira det här med dig.

Jag kan inte låta bli att tänka på hur du allra helst hade velat fira detta. Ville du ha en stor födelsedagsfest? Ville du åka utomlands? Eller ville du bara glömma allt som har med ordet fira att göra? Det enda jag vet är att just idag hade du suttit på ett älgpass och kanske skjutit en älg dagen till ära, och när du kom hem hade du öppnat några paket och fått din favorit bakelse: napoleon bakelsen.

Idag har du inte fått någon napoleon bakelse och inte heller några paket, men du har fått mängder med blommor och ljus vid din grav från alla som har tänkt på dig idag, på din födelsedag. ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback