This is my life, this is my time

2010-10-07 @ 23:47:10
Dagen blev inte riktigt som jag hade tänkt mig... Vaknade inatt av att jag hade feber och kunde därför inte sova på flera timmar. Kände mig jättekonstig, illamående och hörde katter som bråkade nedanför min säng fast vi inte ens har några jävla katter. Åh herregud säger jag bara! Proppade i mig alvedon och kunde efter några timmar somna om igen, och sen har jag sovit nästan hela dagen. Men tog en dusch direkt när jag klev upp ur sängen så då kände jag mig lite piggare men helt hundra är jag då inte. Det är så tråkigt att vara sjuk... Men men, vad ska man göra då? Jag vet iallafall vad jag ska göra nu, och det är att hoppa i säng! Är helt slut, har varit en jobbig kväll och imorgon väntar en ännu jobbigare dag... Vi hörs på lördag!


Får ju inte glömma att säga grattis till min kära vän Britta som fyller 17 år idag! ♥ Bilden är från när vi var påskkärringar för gaaanska många år sedan ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback