Bloggpaus

2010-10-06 @ 23:23:48
En liten bloggpaus har stått på schemat här i några dagar, men jag har inte haft något intressant att skriva om då jag är sjuk och har varit hemma från skolan i två dagar. Serie-nörd som jag är så har jag mest legat nerbäddad och kollat på en himla massa serier, fint som snus. Men jag har faktiskt också pluggat en hel del, har gjort klart en engelska uppsats, ett geografi arbete och en vision board i photoshop - det var en stor tyngd som lyftes från mina axlar kan jag lova!

Nu ska jag nog krypa ner i sängen och plugga det sista på spanska och italienska glosorna, och sedan hoppas på att jag inte vaknar inatt av att jag hostar hela tiden för imorgon tänker jag iallafall gå till skolan. Vare sig min förkylning vill det eller inte, så det så!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback