Lugn som en filbunke

2010-10-21 @ 22:20:44

Rätt skön dag måste jag säga! Brukar alltid få stressa för att hinna med allt det jag vill/behöver göra under en dag, så som att plugga, träna och kolla på diverse olika serier. Men idag har jag minsann inte stressat alls! Efter att jag kom hem från skolan så tog jag en 3 km lång löptur och därefter en lång, skön dusch. Resten av kvällen har jag bara slappat antingen framför datorn eller framför tv:n. Tjönt sörru. Det förtjänar jag efter dagens matteprov...

Nu ska jag iallafall borsta tänderna, krypa ner i sängen och lägga mig och läsa lite innan jag ska sova. Blir nog dock inte så många sidor för jag är sjukt trött! Godnatt allihopa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback