The funeral

2010-10-09 @ 15:59:16
Kom hem från Sandviken för nästan precis en timme sedan, åkte dit tidigt igår för klockan tio ägde min morfars begravning rum. Det var självklart otroligt jobbigt men väldigt vackert. Med all musik som han älskade så blev det precis som morfar själv hade velat, det hade inte kunnat blivit finare!!

På kvällen blev det myskväll på länsmansvägen med hela familjen samlad framför Idol, och idag övningskörde jag hem och kom hem för ungefär en timme sedan som sagt. Sen dess har jag hunnit duscha och gjort mig i ordning för nu sticker jag hem till Britta där det vankas födelsedagsfest! Först ska vi tjejer äta pizza och ha lite paketutdelning innan resten av folket ramlar in senare och då blir det dunder och brak. Hoppas alla får en trevlig lördagkväll! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback