Sovmorgon

2010-10-12 @ 12:59:27

Gud vilken skön morgon det har varit! Om man nu fortfarande kan kalla det morgon?! Hur som helst, börjar halv två idag pga. inställda lektioner, men istället för att sova bort hela dagen så var jag duktig och ställde klockan på tio och sen dess har jag hunnit med en 3 km lång skogspromenad med hundarna, duschat och ätit frukost i lugn och ro. Såhär skulle man ju ha haft det varje morgon!

Snart är det iallafall dags att knalla iväg till skolan och ha två lektioner, slutar fyra och då går jag och Julia direkt till badhuset och simmar. Skönt! Ikväll måste jag dock plugga arslet av mig, har två prov den här veckan + några inlämningar...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback