Muffins med crumble

2010-10-13 @ 20:01:27




Detta är vad jag har sysslat med idag sen jag kom hem från skolan; bakat tre olika sorters muffins. Eller ja, det är tre olika smaker (hallon, blåbär och äpple) men det är ju samma sorts muffins med crumble på som gör att det blir lite som en smulpaj. Har dock inte smakat dem än, men jag hoppas de blev goda. De ser iallafall väldiga smarriga ut!

Nu har jag pluggat italienska i nån timme, har nämligen prov imorgon, men nu tänker jag parkera mig framför tv:n och kolla på Bonde söker fru och sedan Grey's Anatomy. Ha det bra!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Bonde söker fru är helt okej att se när man har tråkigt. :P Men det är otroligt pinsamt.

Föresten, vad tycker du om min blogg? Jag försöker få fler läsare så jag undrar om du vill göra bloglovinbyten? ;)

2010-10-14 @ 19:59:27
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback