Jag ser det snöar

2010-10-15 @ 15:35:19
Hur sjukt det än är så kom årets första snö idag... Det börjar till och med bli vitt på gräsmattan nu! Deprimerande var ordet.. Men nu till något som inte är deprimerande! Jag och mamma ska åka till Bollnäs nu och lämna hundarna hos hennes kompis och möta upp syrran och barnen, sedan åker vi tillsammans upp till Sundsvall till brorsan och dem och spenderar helgen där. Suzanne fyller nämligen 35 år idag så vi ska fira henne idag och imorgon blir det nog en sväng till Himlabadet för att leka lite med mina älskade syskonbarn. Känner på mig att det blir en toppen helg! :D


Påväg hem från skolan idag, ser ni snöflingorna som yr? Hua...

Kommentarer
Postat av: Bittis

Petra aka sneögat! Haha du är sööööt

2010-10-16 @ 11:57:02
URL: http://brittaunosson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback