FN-vecka

2010-10-18 @ 18:19:36
Den här veckan har vi FN-vecka i skolan och jag har blivit indelad i gruppen Australien. Det känns ju lite kul iallafall men förutom det så känns det som att veckan är bäddad för katastrof. Tycker det känns fruktansvärt onödigt och orättvist! Vi missar en hel skolvecka och får sedan sota för det och får ta igen massa plugg när vi från början ändå inte hade något val om vi ville delta i den här veckan eller inte. Känns helt sjukt! Förstår inte hur skolan tänkte här måste jag säga... Men men, nog om det.

Idag har jag unnat mig en dag helt utan plugg och har bara suttit vid datorn och jäst sedan jag kom hem från skolan, och resten av kvällen ska jag bara fortsätta jäsa och kolla på en massa serier! Fy vad skönt. Jag ska verkligen njuta av att inte behöva plugga! Men först - laga soppa och vitlöksbröd till middag!


Min nya poncho från Bikbok fick invigas idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback