Eat, pray, love

2010-10-02 @ 13:56:02
   

En rutig skjorta, en svart tunika, mönstrade byxor och en beige mysdress var något utav det jag köpte i Gävle igår. Utöver det köpte jag också lite tights, leggings, smink, nagellack, smycken, converse och ett par nya löpartights, men tänkte att det kanske inte var så intressant att visa! Hur som helst så är jag väldigt nöjd med mina inköp, i stort sett allting stod på min inköpslista så det var ju kanon!

När vi hade shoppat färdigt så gick vi och såg bion Lyckan, kärleken och meningen med livet eller Eat, pray, love som den heter på engelska, lite lämpligare namn det tycker jag. Den var iallafall jättebra och vi hade också ett jättebra dag i övrigt, förutom att vi fick åka ersättningsbuss ända fram till Gävle så vi kom fram en timme senare än vad vi egentligen skulle. Men det var väl inte hela världen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback