A weekend in Sundsvall

2010-10-17 @ 23:03:56
Har haft en jättetrevlig och tokrolig helg i Sundsvall med hela familjen! Kom fram dit i fredags runt åtta tiden efter att jag hade kört HELA vägen dit, rätt imponerade av mig själv måste jag erkänna! Då blev det iallafall paketutdelning och födelsedagsmiddag med allt som hör därtill resten av kvällen. På lördagen, alltså igår, spenderade vi nästan hela dagen på Himlabadet, som för övrigt var kung med stort k! Och idag, söndag, åkte vi ut till Birsta allihopa och shoppade, åt lunch där innan vi sedan for hemåt igen.

Kom hem vid sex tiden och resten av kvällen har jag pluggat och kollat på tv, men nu ska jag krypa ner och sova. Tänkte bara lägga upp lite bilder från helgen först!






Såhär trött blir man efter en dag på Himlabadet!


Och såhär blir man efter man fått lite vin i blodet ;)




Bor man på högsta våningen ser utsikten från vardagsrummet ut såhär


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback