101025

2010-10-25 @ 19:59:49
Igår kväll fick jag helt plötsligt feber, så istället för att plugga proppade jag i mig alvedon och däckade i soffan. Febern har hållt i sig hela dagen idag med men jag kämpade mig igenom skoldagen trots allt, var dock helt färdig när jag kom hem så jag bäddade ner mig i soffan och kollade på The Hills i ett x antal timmar. Förstår inte hur man bara kan ha feber utan någon annan sjukdom? Går det ens? Nä, det måste vara någon infektion som ligger och gror i kroppen eller nåt... Ja ja, nog om det.

Nu ska jag bädda ner mig i soffan igen och kolla på Biggest Loser och Svenska Hollywoodfruar. Därefter ska jag hoppa i säng och hoppas på att jag sover bort min feber!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback