Like these autumn leaves I don't have nothing to hold

2010-10-10 @ 22:10:34

Tog en solig men blåsig höstpromenad i skogen idag på 1½ timme, det var så härligt och fint överallt och med Håkan Hellström i öronen blev det bara ännu bättre! Trots att jag är en äkta sommarmänniska ända ut i fingerspetsarna så måste jag medge att hösten är otroligt vacker och mysig ändå. Men när jag kom in var jag så frusen att jag var tvungen att lägga mig och ta en långt, varmt bad för att få upp värmen igen. Det är det som är nackdelen...

Jag testade iallafall kameran på nya iPhonen när jag var ute och jag måste säga att den är över förväntan! Blev en hel del fina bilder från en fin höstdag den 10/10-10, coolt datum ju!






















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback