Slapparens slappaste dag

2010-11-03 @ 22:50:43

Med tanke på vädret idag har det varit bäddat för en riktig slappardag, och det är precis så min dag har sett ut med. Klev inte upp ur sängen fören det började mörkna, låg och glodde på diverse olika serier och bara latade mig. Men sedan drog jag äntligen tummen ur röven och tog på mig regnjackan och gick ut på en blöt promenad med hundarna. Men sedan fortsatte slappandet under kvällen med en myskväll tillsammans med mamsen. Vi festade till oss lite såhär på en onsdag och gjorde god middag; lövbiff med strips och halloumiost. Sedan tog vi en promenad till ICA och köpte lite lösgodis och har myst i soffan framför Bonde söker fru och Grey's Anatomy resten av kvällen.

Trots att jag är jättemätt nu så tänker jag ta det som är kvar i min godispåse och krypa ner i sängen och kolla på The Hills. Eftersom jag inte har gjort något annat vettigt under den här dagen så är det väl lika bra att bara fortsätta med det då, göra det fullt ut liksom! Sagt och gjort, så blir det. Nya tag imorgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback