We'll be forever young

2010-11-27 @ 23:44:41

Det blev lite knapert med tid för att blogga igår, men min gårdag var iallafall toppen! Efter en lite flummig dag i skolan så gick jag och simmade med Julia, kom hem vid fem tiden och då var det bara att dra på partymusiken och börja göra sig i ordning. Vid halv sju träffade jag tjejerna på pizzeria Edsbyn för en bit mat innan vi knatade hem till Eve där det vankades festligheter. Det visade sig att bli en kanonkväll faktisktl! Roligaste på länge skulle jag vilja säga. Det tackar man för! Något mindre roligt var att när jag kom hem vid halv två tiden så hade Vera spytt ner hela min säng så allting åkte ut på altanen; täcke, kuddar, madrass, you name it! Fy fasen vad det luktade alltså. Men stackars liten, så som hon skämdes.

Idag har jag varit pigg som en nötkärna och hjälpt mamma att städa och adventspynta med stjärnor och ljusstakar. Så nu är det bra nog fint i våra fönster ska ni veta! Mot eftermiddagen när vi var klara så gick vi fram på ICA med hundarna och köpte lösgodis och julmust, sedan har vi spenderat kvällen i soffan och kollat på inspelningen av gårdagens Idol och därefter Så mycket bättre.

Nu tänker jag kasta in handduken och gå och lägga mig så jag inte sover bort hela dagen imorgon. Lägger in en bunt med bilder från gårkvällen först! :D



















Bilderna kan ju summeras med att den blåa hatten som egentligen är en kudde var en väldigt populär accessoar under kvällens gång, och att fula fyllebilder på mig och Wilma har blivit obligatoriskt för varje fest. Tack och hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback