Just an ordinary sunday

2010-11-15 @ 00:24:44

Denna söndag har varit skön och mysig, precis som en söndag ska vara. Har hunnit med en välbehövlig sovmorgon, en hel del slappande framför datorn, en timmes promenad med mamma och hundarna, donat på lite här hemma, en varm och skön dusch, mammas goda skaldjurspaj och sist men inte minst söndags-tv i form av Ensam mamma söker och Beck - advokaten. 

Ikväll åkte vi även till Alfta och tände ljus på pappas grav. Det är ju, som ni alla säkert vet, fars dag idag. Pappa har funnits i mina tankar hela dagen så självklart ville jag tända ett ljus för honom ♥

Nu börjar tiden rinna ut för mig, dags att hoppa i säng. Är dock inte särskilt trött men jag ska lägga mig och läsa i hopp om att så småningom bli det iallafall. Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback