Let it snow!

2010-11-10 @ 18:12:28
Vaknade upp till ljudet av grannens snöskottningen imorse och förstod i samma sekund att det hade kommit massvis med snö. Vanligtvis hatar jag snö och kyla mer än något annat men konstigt nog så blev jag rätt glad idag och tack vare snön har jag gått runt med en mysig julkänsla hela dagen. Så nu tycker jag faktiskt att november kan gå fort förbi så att vi kan gå in i december och, först och främst, första advent. Åh, vad mysigt!

Gick hem från skolan vid lunch idag för jag hade så ont i magen. Kokade nudlar när jag kom hem och placerade mig i soffan och kollade på Gossip Girl och One Tree Hill. Vid två traskade jag bort till optikern för att kolla linserna, efter en halvtimme traskade jag hem igen och återgick till soffan. Slumrade till lite tills mamma kom hem och vi åt mat.

Nu sitter jag här och ska dra tummen ur röva och börja plugga religion som jag har lyckats skjutit upp hela veckan. Trots en veckas lov så känner jag mig så sjukt less och omotiverad till att plugga... Hua. Jag antar att det bara är att stå ut och tänka på att det är jullov om sex veckor!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback