Today was a good day

2010-11-02 @ 23:42:19
Vilken bra dag det har varit idag! Den började som sagt med att jag var hos frissan och sedan var mamma och jag i Bollnäs nästan hela dagen. Köpte tre väldigt välbehövliga saker; en vinterjacka, fodrade löpartights och ett par vattentäta skor att gå och springa i under vintern. Tack mamma!! Du är världens bästa. ♥

Vi kom hem från Bollnäs strax efter fem och en timme senare befann vi oss hos min kusin Jenny på kalas, för hon fyller ju faktiskt år idag! Grattis igen älskade du! Där blev det fika i massor och umgänge med släkten. Lika mysigt som alltid!

Nu ska jag tvätta bort sminket och borsta tänderna och sen sova lääänge imorgon. Godnatt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback