The opposite of yesterday

2010-11-04 @ 23:46:20
Jämfört med gårdagens extremt lata dag så har jag varit väldigt aktiv idag! Började dagen med en långpromenad på 1½ timme tillsammans med mamma och hundarna, och ikväll har jag varit på IP och tränat spinning, push och core. Så nu känner jag mig sjukt trött i kroppen men framför allt nöjd! 

Ikväll, strax efter att jag hade kommit hem och tagit en dusch, så kom fröken Kvarmans hit och spenderade kvällen med mig. Vi kollade på film och hade det allmänt mysigt bara. Hon åkte hem för en liten stund sedan och nu tänker jag ta min trötta kropp och gå och lägga mig för att kolla på The Hills.

Vi hörs imorgon kompisar! Sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback