Ovanåker i Birsta City

2010-11-13 @ 23:14:36

Kvart över sju imorse åkte vi hemifrån och åtta ikväll kom vi hem igen, har spenderat hela dagen på Birsta City i Sundsvall. Kommunen ordnade nämligen en shoppingresa för de som är anställda i kommunen så idag har två bussar fyllda med Ovanåkare varit ute på vägarna. På en av dem satt jag och mamma och hade sällskap av två utav mina fastrar + kusin Jenny. Jag gick runt tillsammans med mamma mest hela tiden och vi köpte en himla massa julklappar, så det känns skönt att vara en bit på väg med det. Förutom det så köpte jag bara två saker till mig själv - visar dem imorgon!

Vid lunch gick vi och mötte Christian, Suzanne och Thomas på IKEA och käkade mat med dem. Eftersom de bor i Sundsvall så tog de bussen dit så att vi fick umgås litegrann. Var ju ett tag sedan nu så det passade ju perfekt. Christian har även namnsdag idag och jag har dopdag så då passade vi på att "fira" det lite på samma gång :)

Hur som helst så har jag haft en jättemysig och bra dag. Men nu är jag såhäääär trött, minst sagt, så jag ska skynda mig i säng och ta en lång sovmorgon imorgon. Åh, vad skönt det ska bli. Sov gott guapas!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback