It's going to be a good weekend

2010-11-20 @ 00:13:24
Vilken bra fredag denna visade sig att bli! Vaknade upp och kände mig mycket piggare, dock fortfarande magont men det är jag ju rätt van vid vid det här laget, så jag stack iväg till skolan. Där väntade en helt vanlig fredag förutom att vi hade nationellt prov i engelska där vi skrev uppsats i nästan 1½ timme. Lite drygt men magkänslan säger att det gick rätt bra åtminstone! Får hoppas på det bästa.

Efter skolan gick jag och Julia och simmade 1 km innan jag tillsist kom hem runt fem tiden. En timme senare kom familjen Pihl-Kugge hit från Sandviken, det vill säga min syster med familj. De ska stanna hela helgen så det ska bli jättemysigt! :) Ikväll har vi ätit tacos, kollat på Idol och käkat massa götta. Måste förresten tillägga att jag blev sjukt nervös när Olle hängde löst ikväll... Hua.. Det var en thriller!

Nu är jag verkligen skittrött och resten av huset sover redan så jag ska ta och hoppa i säng jag med. Imorgon är en ny dag! Ha det bra så hörs vi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback