It's been a long day

2010-11-30 @ 20:33:09
Det har varit en lång dag idag, det känns inte som att klockan är bara halv nio om jag säger så. Började dagen med nationellt prov i engelska från 9.00-12.00, både hör- och läsförståelse. Det var ju ganska drygt då! Efter det var det lunch och tre lektioner till innan vi slutade vid fyra, då gick jag och Julia och simmade. Var dock nästan helt själva i hela simhallen så det var jätteskönt! Kom hem runt sex tiden och sedan dess har jag bara ätit risgrynsgröt och suttit vid datorn.

Nu tänkte jag dock ta och göra italienska läxan till imorgon och sedan krypa ner i sängen och kolla på Gossip Girl. Kanske kan somna i tid för en gångs skull? Den som lever får se. Kram och godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback